tirsdag den 11. september 2012

First Lacrosse training!


Soooo....havde min første Lacrosse træning mandag. Det var virkelig sjovt at prøve, men ret svært! Jeg tror jeg har brug for en MASSE træning for at blive god. Den eneste mindre heldige ting ved det var, at da jeg vågnede tirsdag morgen, gjorde min krop ondt fra top til tå..og det gør den stadig! Det er ret smertefuldt med alle de trapper på skolen jeg bliver nødt til at bestige hver dag. Kommer nok over det, men lige nu er min krop smadret. Tog ikke nogle billeder fra det, men tager nok nogen på en senere tidspunkt, så i kan se hvordan det forgår.
Har dog et billede af min Lacrosse stick.

Ja det er så instrumentet jeg skal bruge fremover.

I morgen går Lou og jeg ned i parken for at øve vores kast, grib og løb, så det skal nok blive sjovt!:)

I lørdags havde jeg mit Welcome-Party. En del mennesker fra Rotary mødte op, og jeg hilste på en pige som skal sendes ud næste år, samt en pige ved navn Tony som lige var kommet hjem fra Argentina. Hun er så sød, og hun har B-lunch ligesom mig, så hun er blevet min nye lunch partner. Jeg fik set mit kommende rum hos Graves-Griffin familien, og jeg må sige at det bestemt ikke bliver træls at flytte derud, når den tid kommer.
Her er mit outfit fra festen (just wanted to share because i bought a new dress:P)

I lørdags før festen, tog Kirsten, Mariana og jeg til saturday market, hvor jeg fik smagt noget jeg aldrig har prøvet før. Den var enormos! (Mariana at the picture)

Smuttede in the gym søndag afternoon for at træne sammen med Kirsten og Sophie, men tror ikke det hjalp det store, da min aftensmad da jeg kom hjem så sådan her ud:

I know! Brød med ost, og to kager! Ikke det mest slankende meal!

Dagen idag, har jeg brugt sammen med Lou og Tony! Vi smuttede hen til en af Tonys venner, som gerne ville møde os, efter skole. Vi snakkede med ham i lang tid, hvorefter vi fik ham overtalt til at køre os downtown. Han er virkelig en morsom gut, og rigtig venlig! Da vi havde sagt farvel til ham, satte os på en cafe og snakkede. Derefter gik vi hen i parken nearby, og opholdte os for like hours, indtil Lou og jeg blev nødt til at blive hentet ved 18.00 tiden. Super skøn dag, og jeg tror ikke jeg har grinet så meget, i 3 uger, som jeg gjorde idag! Tror vi bestemmer os for, at lave en månedlig tur til parken efter skole, for det var ren hygge.

Ja som sagt, vil Lou og jeg practice Lacrosse imorgen, og torsdag eller fredag vil vi gå til try-outs på dans! Bare sådan for sjov:P
På lørdag smutter jeg måske en tur til Portland med Tony, om Lou kommer med ved jeg ikke? men det må jeg vel bare finde ud af. Søndag er sidste dag med Sophie. Hun skal til Corvallis den dag, for at starte på OSU (Oregon State University), så det bliver så tomt uden hende i huset! Hvem skal nu gå den lange tur til Starbucks med mig!? Kommer dog til at se hende igen til Thanksgiving og Christmas m.m. så det skal nok gå.

Det var alt for denne gang!

-Ditte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar