fredag den 17. august 2012

My life in a suitcase!


Så er det jo snart at jeg drager afsted, og syntes lige at jeg ville lave et kort indlæg for at få startet ordentligt på min blog. Det er her i kan følge med i hvad jeg laver og oplever under mit ophold på USA's vestkyst. Jeg rejser på mandag, d. 20 august, mod Salem i Oregon, hvor min første værtsfamilie forhåbentlig vil stå og vente på mig.
De sidste par dage har gået med at lave ekstra pins, en slags broscher, som jeg skal give til andre udvekslingsstudenter fra andre lande. Havde fået en god idé fra en anden udvekslingsstudent, så det endte med små legoklodser med en sikkerhedsnål limet fast bagpå, nogle af de små træflag man ofte bruger til fødselsdage, med en sikkerhedsnål, og danske en-kroner bundet op i en snor. Har brugt en lim-pistol til det hele, og har også formået af få brændt mine fingre et par gang, men jeg satser på at limen holder, og der sidder nu tre hjemmelavede og 2 købte pins på min blazer og pynter.
(se billede nedenfor)

Min blazer som nu er pyntet


Jeg har indtil videre fået 2 familier, fam. Rey-Rosa og fam. Graves Griffin. Mens Rey-Rosa familien bor midt i Salem, ikke så langt fra skolen, bor Graves Griffin familien længere ude på landet, så der må jeg se hvad jeg gør, ang. transport til skolen.
Om jeg får en tredje familie, aner jeg ikke. Men nu må jeg vente og se hvad fremtiden bringer.

Jeg har fået pakket min kuffert efter utallige ompakninger. Først 5 kg i overvægt, så 2 kg i undervægt. Arhhh! Havde aldrig troet, at det ville blive så besværligt at pakke en kuffert, men det faktum at man skal pakke sit liv ned på 23 kg i én kuffert, er en svær opgave.
 Og ja, nu kan man se gulvet på mit værelse igen, hvilken lettelse.



Jeg tror det her var alt, jeg lige kunne komme på for denne gange, men der vil løbende komme en masse flere indlæg, og i må have det godt og nyde dagene. Jeg vil ihvertfald nyde de sidste 2 dage:D

Knus og kram,
Ditte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar